2009. szeptember 15.

Dél-olasz vulkántúra

11.Nap: A hajnali visszaérkezés után próbáltam egy kicsit tovább aludni, de a meleg hamar kikergetett a sátorból. Úgy döntöttünk, hogy a legmelegebb időszakot valahol a városban töltjük el, egy jó beülős helyen. Rövid shoppingolás után, meg is találtuk a megfelelő egységet, ahol a nap nagy részét átdumáltuk, miközben ettünk, ittunk :-) Amikor kezdett hűvösebb lenni, akkor lementünk strandolni.

12. Nap: Korai kelés, sátorbontás, visszaindulás Szicília érintésével a szárazföldre. Egész napos buszozás után későn érkezés a Sorrento közelében lévő kempingbe. Nem voltam hajlandó sátrat állítani :-) már elég volt, sőt, sok is :-)

13. Nap: Reggel mindent összepakoltunk, útra készre. Majd elindultunk hajóval Capri szigetére. Először körbehajóztuk a szigetet, megnéztünk néhány szép öblöt, aki akarta megnézhette a Kék-barlangot (Grotta Azzura), valóban szép, de ahogy oda be lehet jutni az érdekes... :-)
Majd kikötöttünk a Marian Piccola kikötőben, ahonnan gyalog indultunk a sziget felfedezésére. Megnéztük az Arco Naturale sziklakaput. Rövid pihenő után Capri városában sétáltunk csöndesebb és világmárkák üzleteivel szegélyezett nyüzsgő utcákban, egy-két boltba benéztünk, találtam egy csodaszép kabátot, de nem vettem meg, mert a patent nagyon hanyagul volt felvarrva ;-)
Késő délután visszahajóztunk, buszra szálltunk és elindultunk haza...

Sok szép és érdekes dolgot láttam. Jó nyaralás volt. De így utólag valami hiányzott. Egy keményebb túra, vagy egy turisták által egyáltalán nem ismert hegyi falu, vagy nem is tudom én mi...

eM


/2009.07.28. - 08.11./