2013. március 31.

Bartina 30

Megbeszéltük, hogy csak a 30-as távra megyünk, mert a hosszúhoz nagyon-nagyon korán kéne kelni, és ahhoz senkinek nincs kedve. 
De szerintem így is korán kellett kelni. 
Egy kicsivel később értünk le Szekszárdra a tervezett 8 óránál, neveztünk, öltöztünk, vetkőztünk, aztán elbuszoztunk az igazi indulási helyre, Szálkára. Onnan 9:35-kor indultunk el.
Kicsit csípős volt az idő, de ahogy elindultunk már nem is fáztam, elég jó tempóban együtt tudtunk haladni. Akikkel egy buszon jöttünk, azokkal többé kevésbé együtt haladtunk jó darabon, nem nagyon szakadozott szét a tömeg egészen Grábócig. Én mondtam, hogy szívesen megnézném az ortodox templomot, mert még nem láttam, és nem is igazán tervezem részvételemet a jövőben ezen a túrán. 
Innen még együtt indultunk tovább, a következő pontig együtt is mentünk, de utána egy emelkedőnél Kati kicsit lemaradt, aztán én telefonáltam és fotóztam, akkor már én is lemaradtam egy kicsit Gabitól :-) Gondoltam, nem baj, majd a következő ponton megvárjuk egymást, vagy legkésőbb a célban találkozunk...

A Hármas-halom ep.-nél sorba kellett állni a pecsétért, aztán körül néztem, Gabit nem láttam sehol, Katit se. Kati inkább azt szereti, ha nem várunk rá, mert akkor ő is tud, és mi is tudunk a saját tempónkban menni, és mivel nem volt kedvem a tömegben teáért nyomulni, indultam is tovább. 
Aztán csörgött a telefonom, hogy hol vagyok már, kiderült, hogy Gabi ott várt, csak nem találtuk meg egymást, megbeszéltük, hogy a következő ponton megvárom. De ott nem volt semmi, csak egy szúróbélyegző a Fazekas-völgy alján, ahol nagyon hideg volt. Ittam egy kicsi teát és mentem tovább, nem volt messze a következő pont, ahol teát és forralt bort osztottak, úgy döntöttem inkább ott várok. 
Igazán innen volt jó a túra, itt már jó részen haladt az útvonal. Kb. 10-15 percet kellett várnom, aztán együtt indultunk a célba.
Katira kb. fél órát kellett várnunk, addig ettünk-ittunk, öltöztünk, vetkőztünk, aztán ő is cihelődött egy kicsit és elindultunk haza. 
Nagyon alapozó túra volt, de jól esett :-)

/2013.01.19./