2010. május 17.

Kevély Körüli Kevergés

Nem túl korai indulást terveztünk, mert néha jó, ha nem kell korábban kelni, mint a dolgos hétköznapokon... 
Katit és Eszter a szokás helyen felszedtem, Mari még nem volt a megbeszélt helyen, de csak egy kicsit kellett rá várni. 
Már Pilisborosjenő felé megbeszéltük, hogy túra után mindenképpen útba fog esni a Daubner... :-)
1/4 9-kor parkoltam le, 1/2 9-kor indultunk el. Még kicsit hűvős, de szép idő volt. Tavaly is voltunk ezen a túrán, így anélkül, hogy alaposan tanulmányoztuk volna az itinert, tudtuk merre kell menni. Útközben szexelő csigákat lestünk meg, miközben a hét eseményeit elemeztük. Nagyon hamar elértük az első EP-t, ahol nápolyit kaptunk a pecsét mellé. Egy ideig még mind a négyen együtt haladtunk, de aztán Eszter kicsit lemaradt, talán cipőt igazított, majd amikor már nem láttuk megbeszéltünk Katival, hogy mi megvárjuk, Marival pedig azt, hogy találkozunk a célben, menjen csak a saját tempójában. Akiket eddig leelőztünk, azok most visszaelőztek minket, Eszter pedig a sor végén jött. Amikor a kék+-ről a zöldre váltottunk, kicsit olvasgattam, de épp jött AntiZsé és mondta, hogy bizony arra... :-) A Jenői-toronynál egy tojáshegyen ülő tyúk került a papírunkra, és megállapítottam, hogy egy kicsit lassúak vagyunk. Ezért gyorsítottunk, így a Mackó-barlangot elég hamar elértük. Amikor az erdőből kiértünk, akkor éreztük igazán, hogy milyen jó idő lett. A Csobánkai-nyeregnél hűvős iceteát kaptunk, Eszter cipőt, zoknit cserélt, közben megállapította, hogy már megint feltörte a lábát a bakija. Csobánka Fő tere felé haladva egy gyógyszertár mellett mentünk el, Kati kicsit előrébb volt, Eszter bement a gyógyszertárba, hátha kap vízhólyagra való ragtapaszt. Benéztem, hogy mi a helyzet, de nagyon sokan voltak, mondtam neki, hogy én kint maradok, hogy Kati lásson. Amint kiléptem a gyógyszertárból Ebolába botlottam, kérdezte, hogy mi a baj... csak ragtapasz kell... majd ő ad... de nekünk nem olyan kell, hanem speckó... ja... és mentek tovább. De ekkor már Eszter is megunta a sorban állást, kijött. Mondtam neki, hogy akkor én utolérem Eboláékat, találkozunk valamelyik ponton, szólok Katinak is. Katinak is szóltam, majd utolértem Eboláékat és az aktuál helyzetről érdeklődtem... Helyzet az éppen volt... :-) Kielemeztük, majd jött a szokásos, sohamegnemérthető párkapcsolati problémakör és végül a szex...;-) Ebola és Szilárd számomra tetszőbb tempót mentek, így velük mentem egészen a célig, végülis az is egy EP :-) Útközben megelőztük Marit is, jeleztem neki, hogy a lányok jönnek, de nincsenek nagyon közel, a célban találkozunk. Aztán egyszercsak az Egri várnál találtuk magunkat, persze voltunk közben a Csúcs-hegyi és a Zöld-barlangnál lévő pontnál is. Innen pedig már nagyon hamar beértünk a célba, ahol kitűző és emléklap várt minket. Kiültünk a Művelődési Ház elé a napra beszélgetni, és megvárni a lányokat. Ebola szépen mosolygott rájuk, így befért a kocsiba, elvittük egy darabon. Mi pedig mentünk a jólmegérdemelt fagyinkért...


Táv:      26,2 km   
Szint:    1.120 m 
Szintidő: 7-10 óra

/2010.04.17./

Kati büszkén újságolta, hogy 50 perccel jobb időt ment most, mint tavaly :-)