2010. március 15.

Pécs 2010

Szerdán: mondtam menjünk. Csütörtökön: akkor tényleg? Igen. Pénteken egyeztetés. Szombaton késői hazaérés majd alig félnégy óra alvás után, nagyon korai kelés. Öltözés, reggeli, összekészülés után 6 előtt pár perccel érkeztem a Camponához. Néhány perccel később megérkeztek a többiek is: Tünde, Ebola és Toni. Átültem hozzájuk és indultunk is. Azt gondoltam, majd tudok aludni lefelé egy kicsit, de nem :-) Megtudtuk, hogy ha valaki nem beszél valamiről, akkor az gyanus :-) Hát beszéltünk róla :-) Hamar leértünk Pécsre, 8-kor már a parkolóban voltunk. Elég nagy hó volt, így a cipőmet bakancsra cseréltem, többiek is összeszedték magukat, majd neveztünk. 8-tól lehetett indulni, 8:11 került a papírunkra és a 221-es rajtszámot kaptam. Hö? Persze a végén kiderült, hogy nem voltak előttünk 220-an. A Tubesen volt az első EP, szép, tiszta idő volt, jó volt a kilátás. Még a nap is kisütött. Igazi kiránduló idő volt. Majd következett még egy kilátó és sütizés, innenis szép volt a táj :-) Néha kocogtunk egy kicsit, Tünde bukfencezett, Toni fotózott... és közben haladtunk. Remete rét, pecsét, tovább, cicafényképezés, elkavarás, jó úton vagyunk, mégse, most már igen, az irány biztosan jó :-) Teca mamánál pecsét, csoki, forralt bor, evés. Másik úton vissza a Remete réthez újabb pecsétért, majd vissza a Dömörkapuhoz, nem azon az úton amin jöttük, közben néha egy kis kocogás, beszélgetés, csúszkálás a latyakban.  Rekord lassan 5 és fél óra alatt tettük meg a távot, persze a lányok miatt ;-) Emléklap, kitűző, átöltözés, hazaindulás, útközben beszélgetés, hátul néha egy kis alvás. 
Jó volt végre nem a szokásos útvonalakon túrázni egyet.
Külön köszönet Toninak a fuvarért.

/2010.03.13./

Táv:       20 km
szint:     600 m
Szintidő:  7 óra