2009. június 17.

Bringával a Velencei-tó körül

Vettem a kocsira egy hátsó ajtóra szerelhető brigatartót. Gyorsan ki is akartam próbálni, így elmentünk a hétvégén megkerülni a Velencei-tavat. Gárdonyban leállítottuk a négykerekű járművet, és kétkerekűekre váltottunk. A bringatartó egyetlen hibája, hogy túl nagy, és nem fér be a csomagtartóba, csak ha szét szereljük egy kicsit. (De az is lehet, hogy a kocsi hibája, hogy kicsi a csomagtartó? ;-) )Napos, szeles volt az idő. És szerencsénkre nem volt nagyon meleg. Sose fogom megérteni, hogy az hogy lehet, hogy körtúránál mindig szembe fúj a szél :-) Most is ez történt.


Maga a bringa út nem volt annyira látványos,mint amit vártam. Amikor a tó nádaslabirintusában kajakoztunk nagyon meglepődtem, hogy itt ilyen is van, és azt vártam, hogy ebből fogok látni valamennyit tekerés közben. De sajnos sokszor kilométerekre tekertünk a tótól, nem is láttuk azt. A szabad strandon pedig ki volt írva, hogy bringával csak 18 és 9 óra között lehet használni az utat. Mivel kevesen voltunk, mi azért bemerészkedtünk. Biztos nagyon hideg volt a víz, mert csak néhány szörfös merészkedett bele, ők is csak "nagykabátban", a parton is inkább felöltözve ücsörögtek az emberek.
Valamivel több mint másfél óra alatt abszolváltuk a kört, egy fagyizással, ami nem volt egyszerű feladat, mert nagyon nehezen találtunk olyan helyet, ahol fagyizni lehetett.
A kör végén elégedettségünkben megjutalmaztuk magunkat egy halászlével (ami felejthető volt).
/2009.06.13./


eM