2012. január 1.

Karácsonyi Dolina - Kiskarácsony 22

Már jó régen megbeszéltük, hogy erre a túrára elmegyünk. Aztán december elején ránéztem a túra honlapjára, megállapítottam, hogy előnevezni kell, de persze azt is, hogy van még rá idő bőven. A karácsonyozós programokat is úgy szerveztünk, hogy 26.-án túrázni tudjunk menni... Aztán 23.-án délután valahogy bevillant, hogy nem neveztünk, de ezen már meg se lepődtem :-) A 25-i emailezés eredménye az lett, hogy mehetünk, de előnevezés hiányában a szalonnasütésből kimaradunk, mert minden zárva van, pótbeszerzésre nincs lehetőség, ami érthető.
Az órára kelés karácsonykor nem esett jól, és az idő sem volt olyan szép, mint előző nap, de elindultunk. 
Nem sokkal 9 előtt megérkeztünk Albertirsára, beneveztünk és elindultunk. Egy jó szakaszon aszfalton mentünk, közben csipkebogyót szedtem, amikor letértünk az aszfaltról egy nagy kanyarral, akkor nem figyeltünk eléggé, és jóval túlmentünk a szalagozáson. Jó sokat kellett visszajönnünk, de közben jó sok kökényt ettem. A sűrű erdős részen átjutottunk, és nem sokára elértük az 1. ep-t, ahol pecsételtünk magunknak. Nem sokára elértünk az 5. ep-t, ahol ismét magunknak pecsételtünk. Az itineren se táv, se szint, se semmilyen adat nem volt, így a térképről próbáltuk kitalálni, hogy mennyi lehet még hátra, én már kezdtem egy kicsit unni... de aztán egész jó részek következtek... A 7. epnél rövid sorállás után kaptunk pecsétet, emléklapot, kitűzőt, egy karácsonyi  verset. Nagyon hangulatos volt ahogy az időben nevezett túrázók itt sütögették az előkészített szalonnát / kolbászt / húst. Mi teáztunk egyet és elindultunk a célba, ahol már semmi dolgunk nem volt, mert ezen a ponton minden megkaptunk, de az autónk ott várt.
Számomra meglepő volt, hogy milyen sokan voltak a túrán.


2011.12.26.