2010. június 7.

Halmi-dűlő

Még jó előre megbeszéltem Ebolával, hogy ha Hollandiából későn érnék haza, és nem érnék oda addig, amíg rajtolni lehet, akkor telefonálok és megbeszéljük, hogy még mehetek-e... mindenképpen el akartam menni erre a rövid túrára.
Korán reggel érkeztünk meg Hollandiából, leraktam a bringám, és már épp átöltöztem, amikor megszólalt a telefonom, hogy merre járok, mikorra érek oda. Mivel nem volt forgalom, hamar kiértem. A bejáratnál találkoztunk, szia, hogy vagy, megyek nevezni, te már megvagy, nem, jövök én is. Gyorsan ment a nevezés, Ebolával is beszélgettünk egy kicsit, aztán jó utat kívánt nekünk. 
Napsütéses jó idő volt, kicsit cihelődve elindultunk, majd a sarok után megkérdeztem, hogy mi van, akkor nem futunk? Jaaa?! De! Hát nem ezen nyavalyogtál, hogy futni akarsz? :-) Na, akkor menjünk! És mondtam, hogy ha nem bírom, akkor majd nem futok tovább. Az első Ep után telefon miatt egy kicsit sétáltunk, de aztán megint futni kezdtünk. Meglepően jól bírtam. Néha, többnyire az emelkedőkön gyaloglásra váltottunk, közben megbeszéltünk az elmúlt hét eseményeit, élménybeszámolóztam, ha rajtam múlt volna ugyanott elkavarok,a hol tavaly is, de nem rajtam múlt :-) és hamar letudtuk az egészet.  Nem számítottam arra, hogy ennyire jól bírom, örültem magamnak ;-)
Emléklap, kitűző, evés, ivás, beszélgetés és még nem volt dél, mi már letudtuk a mai túrát :-)

Táv:         12,4 km
Szint:       50 m
Szintidő:    5 óra

/2010.05.02./