2010. március 1.

Zöld + Vár a Szarkavár!

30 km-en 8-ig lehetett indulni, ezért korán ébresztett az óra. Kinéztem, esett valami és sűvített a szél. Elég lesz 20 is ;-) vissza az ágyba ;-) Újabb ébresztő kicsit később. Gyorsan összekaptam magam, 8 után egy kicsivel érkeztem a Moszkva térre, leraktam a kocsit, elmentem békávé jegyet venni (húezennyibekerül?), megkerestem a buszt és 9 előtt pár perccel fent voltam a Normafánál. Sokan voltak, de hamar el tudtam indulni. 
A múlt heti hóból szinte semmi sem látszott, csak az út volt jegesre letaposva, már nem esett semmi, de hűvös szél fújt. Hamar a Tündér-sziklánál voltam. A Budakeszi út után jó darab aszfalt következett, ekkor egy kis munka, néhány telefon, és persze közben nem figyeltem, túlmentem a Gyöngyösi utcának írt Gyémánt utcán, de hamar észrevettem, hogy mások is visszafelé jönnek már :-) Pecsét a Fekete István emlékháznál, majd az Apáthy-szikla és az Árpád kilátó következett. Pecsételés után ZE túratárssal együtt vágtunk neki a további útnak. Nagyon néztem az itinert, de nem sok új volt benne, mentünk tovább, Virágos-nyereg, büfé, pecsét. Már napsütéses szép időben következett az utolsó szakasz. Csúszos sáros, aztán a szántó földre kiérve még csúszósabb, még sárosabb. A bakancsomon vastagon állt a sár, ettől nehéz lett, mindenem sáros lett... 
Solymár szélénél egy kis kitérővel felmentünk a Szarkavárba, ahol csoki, emléklap és kitűtő várt. 
Még egy kis sárdagasztás következett, majd kiértünk az aszfaltra és hamarosan elértük a Templom téren lévő célt. 


eM

Táv:       19 km
Szint:     649 m
Szintidő:  5 óra

/2010.02.27./